7 Ocak 2010 Perşembe

Elmalı,Tarçınlı Toplar


Malzemeler

1 paket bisküvi
1 tatlı kaşığı margarin
4 adet elma
5 yemek kaşığı şeker
1 çay bardağı doğranmış ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
üzeri için:
ceviz ve hindistan cevizi

Yapılışı

Elmaların kabuğu soyulup rendelenir.Şeker ve tarçın ilave edilip suyunu çekene kadar pişirilir ve soğumaya bırakılır.Bisküviler derin bir kaba kırılır.Ceviz,margarin ve soğumuş elmalar eklenip,iyice karıştırılır.Ceviz büyüklüğünde toplar koparılıp yuvarlak şekil verildikten sonra hindistan cevizi ve ince doğranmış ceviz karışımına bulanır.Dolapta bir kaç saat bekledikten sonra servis edilir.Afiyet olsun..

Elif diyor ki:

Truffle yemeyi çok sevdiğimden olsa gerek çeşit çeşit yapıyorum:)Bu da bir yenisi.Elmalı herşeyi çok sevdiğim için bir de elmalı kurabiye tadında deneyim nasıl oluyormuş dedim ve sonuçtan hepimiz memnun kaldık:)Tarçınla ceviz elmaya neden bu kadar yakışır bilmem ama ben bu lezzetten hiç bıkmayacağım sanırım:)Denemeniz dileklerimle..

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Elifcim ellerine sağlık harika olmuş elmalı olması benim için yeterli zaten sevgiler...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika görünüyor.Sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım elma ve tarçın...
Ben çiğden yapıyordum pişirince de güzel olur elerine sağlık..

Şehnaz dedi ki...

elifcim çok güzel olmuş..ellerine sağlık canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım blogumda ödülün var:)

GÜLSÜM dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK YİNE MUHTEŞEM GÖRÜNTÜ...

Aysultan... dedi ki...

Eline sağlık canım,harika olmuş,bayıla bayıla yerim onları ben:)))

Yemekbahane dedi ki...

Nefis gözüküyorlar..

Unknown dedi ki...

Canim soguk almanyadan sicacik sevgi gönderiyorum bu nefis toplardan denemeliyim öptüm

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Elifçiğim ben de bu toplardan yapabilir miyim? Tarifi uygulayıp senin linkini versem olur mu? Evde elmalarım var yemiyoruz bir türlü senin tarifi yapacağım.

elif dedi ki...

bengücüm tabiki yapabilirsin.tarifimi denemenden mutluluk duyarım canım.

Yorum Gönder