5 Ocak 2010 Salı

Kırmızı Lahana Salatası


Malzemeler
1 adet küçük kara lahana
1 çorba kasesi süzme yoğurt
1 yemek kaşığı mayonez
2-3 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı nar ekşisi
2 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz
2-3 yemek kaşığı ceviz

Yapılışı

Kara lahana (haşlanmadan) ince ince doğranır.Sarımsaklar doğranıp ezilir ve mayonezle birlikte yoğurda karıştırılır.Derin bir kapta kara lahana yoğurtlu karışım ile birleştirilir,zeytinyağı ve nar ekşisi de ilave edilip,tuzu ayarlandıktan sonra iyice karıştırılır.Servis tabağına alınıp üzerine ceviz serpilir.Afiyet olsun..

Elif diyor ki:

Bugün misafirlerimize yaptığım bu salata çok beğenildi:)Açıkçası ben de çok beğendim:P Pek fazla salata denemiyorum mutfakta o yüzden pek salata tarifimde yoktur blogumda:)Belki bilindik bir salatadır ama benim aklıma yapmak ilk defa bugün geldi:) Velhasıl,gayet basit ve hafif bir salata oldu.Denemeniz dileklerimle..

6 yorum:

Şehnaz dedi ki...

KARA LAHANAYI KİM SEVMEZKİ SALATALARA VERDİĞİ TAT ORTADA...BUDA ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM...ELLERİNE SAĞLIK...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

rss'de başlığı görünce karalahanında salatası mı olur dedim ama meğersem bu kırmızı/mor lahanaymış :)

bayılırım ve enfes görünüyor!

ellerine sağlık canım..

elif dedi ki...

papatyacım haklısın bende yazarken emin olamamıştım ama doğrusu kırmızı lahana imiş:)hemen düzeltiyorum.

burcunokta dedi ki...

Canım ellerine saglık, çok lezzetli görünüyor.sevgiler.

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

elifcim benimde salataya düşkünlüğüm ya da merakım yok maalsef:(bu gün bu salatanı deeyeceğim inşallah..ondan sonra yine yorum yapacam inşallah..elllerine sağlık adaşım..

Aysultan... dedi ki...

Bende görünce şaşırdım ama :) kırmızı lahana salatasına bayılırım Canım:)))
ellerine sağlık sevgiler...

Yorum Gönder