14 Ağustos 2009 Cuma

Fırında Mucver


Malzemeler

1 tane havuc
1 tane sogan
2 dis sarımsak
1 tane patates
2 tane kabak
yarım cay bardagı zeytinyagı
1 yumurta
2 yemek kasıgı un
yarım paket kabartma tozu
tuz,kekik


Yapılısı

Once tum sebzeler rendelenir.Daha sonra sogan,sarımsak,havuc,patates,kabak sırasıyla eklenerek tavada zeytinyagı ile biraz kavrulur.Sebzeler kavrulduktan sonra sogurken, ayrı bir kapta 2 yemek kasıgı un ve kabartma tuzu biraz su ile karıstırılır ve ıyıce ezılır sona yumurta da eklenip karıstırılır.Bu karısım sebzelerin uzerıne eklenir.Tuz, istege gore kekik,nane,karabiber eklenir.Iyıce karıstırdıktan sonra borcama aktarılıp 200 derece uzeri ıyice kızarana kadar pısırılır.Afiet olsun..


Elif diyorki:

Bu tarifi de Portakal Agacı'nda gormustum ve yıne evdeki malzemeler Portakal Agacı'ndaki tarifi karsılamıyorlardı.O yuzden ben de fikri Portakal Agacı'ndan alıp kendıme gore malzemeleri ayarladım.Sonuctan da cok memnun kaldım.Yalnız biraz ince oldular.Malzemeyi daha bol tutmak ya da borcamı daha kucuk tutmak gerekiyodu sanırım:)Ama neyseki lezzetiyle inceligini pek de umursamadım.Bazen yemeklerim cok lezzetli oluyor ama sekilleri de bir o kadar bozuk:)Neden acaba:P

0 yorum:

Yorum Gönder