23 Ağustos 2009 Pazar

Karışık Pizza 1







Malzemeler

2 su bardagı un
3/4 cay bardagı sıvıyag
yarım su bardagı sut
1 tatlı kasıgı kuru maya
1 cay kasıgı tuz
1 fiske seker

Ustu için:
4-5 adet kucuk sosis
birkac dilim salam
rendelenmis kasar peyniri
10-12 adet zeytin (yada dogranmıs konserve zeytin)
2 adet carlıston yada sivri biber
kekik
yarım su bardagı su
1 yemek kasıgı salca


Yapılışı

Oncelikle,unun icine yag,maya,tuz,seker ve sut eklenerek yogurulur.Hamur dinlenmeye bırakılır.Sosis,salam,zeytin ve biberler dogranır.Salca yarım su bardagı su icinde karıstırılır ve koyu bir kıvam elde edilir.Hamur biraz dinlendikten sonra merdaneyle acılır ve borcama yayılır.Ustune salcalı karısım bir kasık yardımıyla dokulur ve dogranmıs malzemeler ve rendelenmis kasar peyniri serpilir.Istege gore malzemeler konmadan hemen once salcaya kekik ılave edilebilir.Salcanız tuzsuz ise tuz da ilave edilir.Pizza 200 derece fırında pişirilir..Afiet olsun..


Elif diyorki:
Dun aksam ıftardan sonra biraz rahatsızlanmıstım.Fakat kendimi dinlemek yerine mutfaga gittim ve pizza yaptım:)Hamurunu kendi olculerimle yaptım cok da guzel oldu.Ustune ben yukardaki malzemeleri kullandım ama ıstege gore sadece sucuk domates yada belki sebze kullanılabilir.Velhasıl,pizzam dısarda yedigimiz pizzaları hic ozletmedi:)



0 yorum:

Yorum Gönder