19 Ağustos 2009 Çarşamba

MİMlenmişim haberim yok:)

Ben bu blog aleminde cok yeniyim,o yuzden terimleri tam cozemedim henuz.Daha gecen gundu Melis'in bana izleyici bolumum olmadıgını hatırlattıgı:)Bi baktım simdi de mimlenmişim:)Madem oyle ben de kapagını ve tanıtımını bloguma koymaya cok can attıgım amma velakin insanların iştahını kacıracagından dolayı sonradan vazgectigim kitabı takdim ediyorum sizlere: Pandora.
Pandora bir vampirin hayatını anlatan,Anne Rice tarafından kaleme alınmıs bir kitap.Pandora zenginlik icinde buyumus fakat aılesi istedigini alma konusunda usta vampirler tarafından katledilmis o da ulkesini terkedip eski yunan yerleskelerine goc etmek zorunda kalmıstır.Burda kurtarabildigi servetiyle kendine yeni bir hayat kurmaya calısan Pandora, kanlı ruyalar gormeye baslar.Her ruyada henuz farkında olmadıgı vampirlere ait hayatla ilgili ruyalar gorur.Pandora kendini ruyalardan arındırmak icin onceleri rahibesi oldugu İsis tanrısına onun kilisesinde dua etmeye baslar.Bu sırada ılerıde vazgecemedigi sevgilisi olacak olan ve kiliseye musallat olan kotu gucleri yok etmeye calısan yakısıklı ve iyi yurekli vampir Marius'la tanısır.Boylece ask, ihtiras ve tarih kokan Pandora'nın hıkayesi vampir olmasıyla devam eder..Anne Rice okuyanlar bilirler ki kendisi harikulade bir dogaustu yaratıklar yazıcısıdır.'Interview with the Vampire' filmini biliyordur herkes sanırım.İste o filmin cekildigi kitabın yazarıdır kendisi ayrıca.Oyleki kitaplarıyla bircok okulda Vampir Literatur Calısmaları'na da sebebiyet vermistir,Anne Rice.
Nedir peki beni bu kadar etkileyen bu kıtapta?Pandora bir gunluk tarzında yazılmıs ki bu size daha gercekci geliyor.Ayrıca kitap inanılmaz bir hayalgucunden beslenmis.Piyasada vampirlerle ilgili bırsuru sey izleyebilirsiniz ya da okuyabilirsiniz.Ama ben Anne Rice'ın kıtaplarından oyle etkilenmisim ki vampir miti icin sadece onun dediklerini dogru kabul ediyorum.Twilight,True Blood bir yanda dursun,Anne Rice kitaplarında okudugum neyse benim vampirler icin tanıdıgım kurallar onlardur:)Kıtabı okuyalı birkac ay oluyor.Bir de zaten kitap okurken begendigim cumlelerin altını cizen ınsanlardan degilim.O yuzden MİM amacına ulassın diye,rastgele bir cumle secip size sunuyorum asagıda..Cumle tam da Pandora vamprilerin tanrıcası Akasha'dan ıctıkten ve vampirlige ilk adımını attıktan hemen sonra kendisinin sarfettigi sozlerden olusuyor..
"İçime dolan nektarla beraber yeni bir krallıga attım adımımı."
Beni MİMledigi icin Melis'e tesekkurler..:)

0 yorum:

Yorum Gönder